sobota, 14 września 2013

Hej!

Na początku posta strasznie przepraszam, że tak długo nie pisałam. 

Chociaż dzisiaj tak dużo się wydarzyło jestem smutna. Zuza (moja najlepsza przyjaciółka, która według mnie za dużo czyta) i Hanka (, o której jeszcze nie pisałam) i oczywiście ja obżerałyśmy się żelkami w kształcie kufli piwa i oglądałyśmy "Percy Jakson i Bogowie Olimpijscy Złodziej Pioruna". Świetny film. Serdecznie go polecam.

A dlaczego jestem smutna? Bo jest mi przykro. Strzeliłam focha tacie gdyż, chciałabym mieć własny pokój. Niestety to jest niemożliwe gdyż dzielą pokój z moją siostrą. Ale wtedy pomyślałam o ludziach, którzy nie mają dachu nad głową. I wtedy mi przeszło. A wy? Czasami się na kogoś fochacie ale potem pomyślcie że ktoś inny tego nie ma, ma inne zmartwienia i problemy. Inni tego nie mają tego co ty masz.

To pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz