środa, 4 września 2013

Mega szczęście

Hejka*-*

Niedawno zaczęła się szkoła. Szczerze mówiąc na samym początku miałam totalnego stresa. Nie miałam pojęcia jak będą wyglądać ludzie z mojej klasy. Jednak po pierwszych dwóch dniach stwierdziłam że nikt się nie zmienił oprócz mojej najlepszej przyjacióki Zuzy;) Serdeczne pozdrówka Zuzia!

A teraz nie mam pomysłu jak ubrać się jutro. Nie mogę pokazywać swojej superbluzki bo musimy nosić granatowe t-shirty z nadrukiem naszej szkoły. Są okropne. Nie wiem kto je wymyślił. 

Nowość to to że do galowego stroju musimy nosić krawaty. najpierw nie ucieszyłam się z tego pomysłu naszej dyrektorki. Gdyby jeszcze był wiązany to jeszcze, ale taki na gumkę?
Moja BFF mówi że to świetny pomysł. Ja nie podzielam jej euforii.
Może jeszcze zmienię zdanie?

A teraz siemka i pozdrówki! <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz